VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT
Voimassa 15.1.2023 alkaen
YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA
MYYTÄVIEN TUOTTEIDEN KUNTO
TILAAMINEN
MAKSUTAVAT
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa useimpien suomalaisten pankkien verkkopankkimaksulla sekä Visa ja Master Card -korteilla. Maksaminen tapahtuu Paytrail- palvelun avulla. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (Y- tunnus 2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
LÄHETYKSEN PAKKAAMINEN JA TOIMITUSAIKA
TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT
Toimituskulut sisältävät posti ja pakkauskulut. Pakkaamme hyvin ja käytämme kierrätysmateriaalia. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu ja toimitustavan. Kotimaassa toimitusvaihtoehtoina ovat kirje (pienikokoiset tuotteet), postipaketti tai pakettiautomaatti. Pakettiautomaattitilauksen toimitamme lähimpään pakettiautomaattiin ellei tilauksen yhteydessä ole ilmoitettu muuta toivetta kommenttikentässä. Tarkemmat palvelukuvaukset ja toimitusajat löytyvät Postin verkkosivuilta (www.posti.fi). Ulkomaan tilauksissa toimitamme tuotteet EMS-paketteina. Emme vastaa mahdollisista vero ja tullimaksuista asiakkaan kotimaassa. Tilauksen voi myös noutaa ilman toimituskuluja osoitteesta Soittajantie 1, 00420 Helsinki. Noudon tulee tapahtuu 7 päivän sisällä tilauksesta Muijan myymälästä. Mikäli nouto on ostopäivänä, niin varmista, että tuote on myymälässä valmiina.
VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksesta tulevat postikulut maksaa ostaja. Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
- pankkitilinumerosi
Muija oy, Taina Vuorela
Soittajantie 3 U 146, 00420 Helsinki
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
ONGELMATILANTEET
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected] tai postitse:
Muija oy, Taina Vuorela
Soittajantie 3 U 146, 00420 Helsinki
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.